Geachte dames en heren, maak kennis met de vrouw achter de schitterende Instagram foto’s en het kledingmerk CMLabels. Marlou staat positief en opgewerkt in het leven. Een ondernemend persoon die geen seconde stil kan zitten, zo beschrijft de 21-jarige geboren Tilburger zichzelf.
GEBOREN MODEL.
Van kleins af aan wist Marlou al dat ze voor de camera wilde staan. Toen Marlou peuter was verkleedde ze zichzelf al met haar moeders kleding. Ze wilde op die leeftijd zelfs al naar winkels om haar eigen kleding te shoppen, iets wat een standaard kind verschrikkelijk vindt. Onder de indruk van andere modellen is ze nooit geweest; “ik heb geen voorbeeld”. Ze doet geen fulltime modellenwerk, want educatie vindt dit model ook belangrijk. Natuurlijk houdt ze rekening met gezond eten, maar daarin draait ze niet door.
DE TERM INFLUENCER KOMT MIJN KEEL UIT.
Marlou snapt het begrip influencer wel, “maar ik vind het zo vervelend, ik kots het echt uit”. Ze vindt dat er zo cynisch over gedaan wordt door anderen. Het komt er volgens haar heel neerbuigend uit. Maar ze doet het vooral omdat ze het leuk vindt om mee bezig te zijn. Echter ligt haar hobby onder een vergrootglas omdat zoveel mensen er een mening over hebben. Ze schaamt zich er zeker niet voor, en blijft er mee doorgaan. “Ik laat mezelf er niet door beïnvloeden er zijn zoveel meningen, houd die lekker voor jezelf”. Ze praat ook niet cynisch over andermans hobby’s. Door constant te posten en veel actief te zijn, heeft Marlou bijna een halve Johan Cruijff Arena aan volgers bij elkaar gesprokkeld. Toch heeft ze zich nog nooit druk gemaakt om het aantal likes en reacties op een foto, als ze zelf tevreden is post ze het gewoon. “Likes en reacties zijn wel leuk”.
ALS JE VEEL VOLGERS HEBT EN ER ZO UITZIET, KAN IK ME VOORSTELLEN DAT JE WELEENS BIJZONDERE BERICHTEN KRIJGT. WAT ZIJN DE BIJZONDEREN BERICHTJES DIE JE HEBT GEKREGEN?
“Haha, heb je even?” Ik krijg vaak hele slechte, maar originele openingszinnen. Voorbeelden hiervan zijn: “Wat goed dat je je lippen zo goed verzorgd. Ze zien er wel een beetje eenzaam uit, wil je de mijne ontmoeten? En… “Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten. Dus als ik jou mijn nummer geef krijg ik dan die van jou?” Deze openingszinnen hebben helaas niet gewerkt, dus jongens kom met iets beters! Naast slechte openingszinnen komen er ook regelmatig dick picks binnen.

MARLOU IN EEN BIKINI ZIE JE ZELDEN.
Ze is er namelijk geen fan van om haar lichaam te laten zien op sociale media. Bij een bikini of subtiele/niet ordinaire lingerie foto ligt dan ook haar grens. Ze vindt het wel goed dat andere influencers laten zien dat je lichaam niet dun, strak en mooi hoeft te zijn. Maar dat je met elk lichaam gelukkig kunt zijn. “Ik vind Vivian Hoorn daar een mooi voorbeeld van.” Ze bewerkt haar foto’s nooit, alleen een filter af en toe. Iedereen heeft wel eens onzekerheden, ze vindt dat daar niks mis mee is als je maar geen vertekend zelfbeeld krijgt. Haar mening is dat iedereen goed en leuk is zoals ze zijn. Daarom zou ze nu ook niks aan zichzelf willen veranderen.

CMLABELS.
Marlou vindt het superleuk om een kleding merk op te zetten, maar het is allesbehalve makkelijk! Het leek haar leuk om een eigen draai te geven aan kleding. Haar doel is om mensen te kunnen inspireren en tips te kunnen geven over combinaties.
DÉ GOUDEN TIP OM INFLUENCER TE WORDEN.
Marlou verteld dat als je influencer wilt zijn je altijd jezelf moet blijven. Blijf vooral doen wat je leuk vindt om te doen, en trek je niks aan van andermans meningen.
TOEKOMSTPLANNEN
Marlou wilt over 5 jaar bereiken dat ze in alles wat ze doet nog steeds veel plezier heeft. Denk daarbij aan foto’s maken, mensen ontmoeten en groeien als persoonlijkheid. Haar familie en vrienden blijven altijd op nummer 1 staan.